post valborg

the big efterjuck :p (as we once called it)

and now they are all coming back, haunting me.
- vi har J som har börjat dyka upp överallt, why why why? kan du inte bara låta mig gå vidare?
- vi har L som efter att kommit upp i ett samtal har börjat dyka upp i mitt huvud mer och mer, mest för att plåga mig om the days we had - det var något speciellt..
- vi har S som ena stunden gör mig arg och andra stunden gör mig jätteförvirrad, men vad vet jag - ja kanske förtjänar det..
- vi har E som tydligen glömt allt vi gått igenom och nu tänker göra en L. det kan inte bero bara på distansen. det beror ju uppenbarligen på P. men är det något mer? vad är det jag inte ser?

i could go on and on and on... but i might get depressed by it. so better just stop here.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0