STS training weekend

back from an aaaawesome weekend in GBG
- nu är jag superexcited & livrädd för sommarens åtagande :p
min kursort går nu under namnet isle of violence och alla förväntar sig smaskigt skvaller från vår kommande drama på ön.. meeeeen, eftersom jag & pia är THE BEST TEAM EVER, så kommer d gå hur fint som helst :p

hade en riktig helkväll på NIVÅ, och mitt lag "oxford" rockade fetast med "Utrymningsplan - in the red room" :p håller precis på att ladda upp filmen på fb, men det tar lixom foräääver! suck.

hoppas på malmö nu i helgen, annars får ja väl snällt åka till göteborg veckan därpå.

nu är det bara 3 veckor kvar - överslagsräkning :)


CTM

AC

Kommentarer
Postat av: Sandra Brun

Hej hjärtat vad är de som händer? vad är de för kul du hittar på? STS? vart? superkul ahh:) PUss

2009-05-18 @ 11:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0